ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ITREND.GR ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ESHOP;

Το itrend.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει αυτό που λέει και το motto του ”Style for mobile!”. Να δίνει στυλ, προσωπικότητα και χρώμα στα αγαπημένα σας gadgets, διαθέτοντας αξεσουάρ μοντέρνου design, σε πολύ καλή ποιότητα αλλά και προσιτή τιμή.

Φτιαγμένο από καθημερινούς χρήστες σύγχρονων gadgets, ψάχνει συνεχώς νέα προϊόντα και επιλέγει τα καλύτερα για να μοιραστεί μαζί σας.

Στο itrend.gr οι αγορές σας είναι διασφαλισμένες. Ποτέ δεν αφήνουμε πελάτη παραπονεμένο και για όποιο τυχόν προβληματικό προϊόν ή λάθος, φροντίζουμε για άμεση επίλυση με δική μας επιβάρυνση!

Μέσα στην πληθώρα καταστημάτων και eshop, το itrend.gr φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά, χαρακτηριζόμενο από εμπιστοσύνη, προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα, μεγάλη ποικιλία, ένα καλά δομημένο και σχεδιασμένο eshop, πιστοποιημένα ηλεκτρονικά είδη και τίμια τιμολογιακή πολιτική.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ITREND;

Στο κατάστημά μας στο Περιστέρι, θα βρείτε αμέτρητες Θήκες κινητών, Ακουστικά Handsfree, Φορτιστές, Καλώδια, Power Banks, Smart Watches και πολλά άλλα αξεσουάρ για Smartphones & Tablets!

Κατάστημα εξυπηρέτησης: Ακροπόλεως 28, Περιστέρι. Εύκολη πρόσβαση σε 5 λεπτά από τον σταθμό μετρό Περιστέρι.

Παραλαβές: Δευτέρα – Παρασκευή 10.00 – 18.00, τηλ. 215 550 6374.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ITREND.GR;

Η παραγγελία σας γίνεται μέσω του eshop www.itrend.gr και με την προσθήκη των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, στο καλάθι αγοράς.

1. Πιέστε απλώς το κουμπί ”ΑΓΟΡΑ” που αντιστοιχεί στο εκάστοτε προϊόν. Η λειτουργία αυτή προσθέτει το προϊόν στο καλάθι αγορών σας και δεν σας δεσμεύει για την αγορά του, καθώς αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε εύκολα να το αφαιρέσετε.

2. Στη συνέχεια εφόσον έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, πατήστε πάνω στο μπλε πλήκτρο, πάνω δεξιά στην οθόνη σας, που οδηγεί στο ”ΚΑΛΑΘΙ”. Εκεί θα δείτε μία λίστα με το σύνολο των επιλογών σας καθώς και τη συνολική αξία των προϊόντων, χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο τα έξοδα αποστολής.

3. Στη συνέχεια, πατώντας το πλήκτρο ”ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ”, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγησης και παράδοσης.

4. Το επόμενο βήμα είναι η επιλογή του τρόπου πληρωμής των αγορών σας (Αντικαταβολή / PayPal / ALPHA BANK).

5. Στο τελευταίο βήμα μπορείτε να δείτε πια το τελικό σύνολο της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς και του κόστους αντικαταβολής (εφόσον έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή). Πατώντας το πλήκτρο ”ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα οδηγηθείτε:

Α. Στη σελίδα που σας ευχαριστεί για την παραγγελία σας, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο αντικαταβολής.
Β. Στην σελίδα του Paypal, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο πληρωμής με Paypal ή ALPHA BANK.

Στη συνέχεια θα λάβετε αναλυτικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, σχετικά με την πρόοδο της παραγγελίας σας.

Η παράδοση θα γίνει σε 1-2 εργάσιμες στο χώρο σας. Τα μεταφορικά με αντικαταβολή είναι 4€ για όλη την Ελλάδα.

Αν δυσκολεύεστε στην ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με απευθείας μήνυμα στο Facebook Messenger ή να καλέσετε στο 2155506374.

Τα στοιχεία σας διατηρούνται στη βάση δεδομένων μας για 3 έτη.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ;

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων μας είναι τελικές και περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Οι τυχόν επιπλέον επιβαρύνσεις φροντίζουμε ώστε να είναι απόλυτα σαφείς και κατανοητές, ενώ αφορούν μόνο στα μεταφορικά (εφόσον σας γίνει παράδοση με courier) και στην μικρή χρέωση αντικαταβολής (στην περίπτωση που δεν πληρώσετε μέσω internet).

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ;

Τα προϊόντα μας έρχονται πραγματικά από κάθε όμορφη γωνιά της Γης. Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ασία και Ελλάδα είναι μερικές μόνο από τις χώρες όπου εδρεύουν οι συνεργάτες μας. Ψάχνουμε καθημερινά σε διάφορες πηγές για να εντοπίσουμε τα αξεσουάρ που θα δώσουν ξεχωριστό στυλ στα αγαπημένα σας gadgets και διαπραγματευόμαστε τις τιμές τους ώστε να σας προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό value for money!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;

Η παραγγελία σας γίνεται μέσω του itrend.gr και με την προσθήκη των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, στο καλάθι αγοράς.

1. Πιέστε απλώς το κουμπί ”ΑΓΟΡΑ” που αντιστοιχεί στο εκάστοτε προϊόν. Η λειτουργία αυτή προσθέτει το προϊόν στο καλάθι αγορών σας και δεν σας δεσμεύει για την αγορά του, καθώς αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε εύκολα να το αφαιρέσετε.

2. Στη συνέχεια εφόσον έχετε ολοκληρώσει τις επιλογές σας, πατήστε πάνω στο μπλε πλήκτρο, πάνω δεξιά στην οθόνη σας, που οδηγεί στο ”ΚΑΛΑΘΙ”. Εκεί θα δείτε μία λίστα με το σύνολο των επιλογών σας καθώς και τη συνολική αξία των προϊόντων (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής (εφόσον επιλέξετε αυτή τη μέθοδο πληρωμής).

3. Στη συνέχεια, πατώντας το πλήκτρο ”ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ”, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγησης και παράδοσης. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά. Αν η διεύθυνση τιμολόγησης είναι και η διεύθυνση παράδοσης, τότε αφήστε επιλεγμένη την επιλογή ”ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΡΕΩΣΗΣ”. Αν θέλετε να πληρώσετε εσείς αλλά η παράδοση να γίνει σε άλλη διεύθυνση πχ αν πρόκειται για δώρο, απο-επιλέξτε την προηγούμενη επιλογή και προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

4. Στο βήμα αυτό θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία για την παράδοση της αποστολής σας. Αν έχετε ζητήσει να εκδοθεί τιμολόγιο αντί για απόδειξη λιανικής, τότε το δελτίο αποστολής θα έχει ως τελικό τόπο παράδοσης τη διεύθυνση που θα συμπληρώσετε σε αυτό το βήμα.

5. Το επόμενο βήμα είναι η επιλογή του τρόπου πληρωμής των αγορών σας (Paypal, ALPHA BANK, Αντικαταβολή).

6. Στο τελευταίο βήμα μπορείτε να δείτε πια το τελικό σύνολο της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς (εφόσον έχετε επιλέξει παράδοση στο χώρο σας με courier) και του κόστους αντικαταβολής (εφόσον έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή). Πατώντας το πλήκτρο ”ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα οδηγηθείτε:

Α. Στη σελίδα που σας ευχαριστεί για την παραγγελία σας, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο αντικαταβολής
Β. Στην σελίδα του Paypal, εφόσον επιλέξατε τη μέθοδο πληρωμής με Paypal ή Τραπεζική κάρτα (για να πληρώσετε μέσω κάρτας – Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα / Προπληρωμένη Κάρτα – δεν χρειάζεται να διαθέτετε Paypal account, επιλέξτε απλώς την επιλογή Pay with debit card ή Don’t have a Paypal account).

Στη συνέχεια θα λάβετε αναλυτικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, σχετικά με την πρόοδο της παραγγελίας σας.

Αν δυσκολεύεστε στην ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να την καταχωρήσουμε τηλεφωνικά στο 2155506374.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ;

Οι τρόποι πληρωμής για τις αγορές σας είναι:

1. Αντικαταβολή (πληρώνετε κατά την παράδοση)
2. Πληρωμή με PayPal
3. Πληρωμή μέσω συστήματος ALPHA BANK (με κάρτα οποιασδήποτε τραπέζης)

img

Στην περίπτωση του PayPal ή μέσω συστήματος εκκαθάρισης της ALPHA BANK, δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση πέρα από το κόστος μεταφορικών που είναι 2,5€. Για πληρωμή μέσω αντικαταβολής υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση 1,5€.

Αν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία στην πληρωμή της παραγγελίας σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Οι επιλογές για την παραλαβή των αγορών σας είναι 3:

1. Παράδοση στον χώρο σας με courier. Η εταιρεία Courier με την οποία συνεργαζόμαστε είναι η Courier Center για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα.  Τα σημεία εξυπηρέτησης μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ. Σε περιοχές της επαρχίας και νησιά, οι παραδόσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία και με τα EΛΤΑ Courier.

2. Παραλαβή από Cleverpoint. Μάθετε περισσότερα για τα Clever Points.

3. Παραλαβή από το εκθετήριό μας στο Περιστέρι, οδός Ακροπόλεως 28, πλησίο μετρό Περιστέρι (πληρωμή με μετρητά ή POS).

ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ;

Προσπαθούμε να διατηρούμε όσο τον δυνατόν χαμηλότερα τα μεταφορικά έξοδα για να μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας χωρίς να σκέφτεστε καθόλου το κόστος μεταφοράς.

Τα μεταφορικά για βάρος μέχρι 2kg είναι 2,5€ για όλη την Ελλάδα.

Αποστολές στο εξωτερικό πραγματοποιούνται κατόπιν επικοινωνίας τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω email.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση +1,5€ από την εταιρεία courier. Για να αποφύγετε το κόστος αυτό, επιλέξτε πληρωμή μέσω Paypal ή τραπεζικής κάρτας.

Για αγορές αξίας 100€ και άνω, τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής (για Ελλάδα) είναι δωρεάν.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ;

Προσπαθούμε να διατηρούμε όσο τον δυνατόν χαμηλότερα τα μεταφορικά έξοδα για να μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας χωρίς να σκέφτεστε καθόλου το κόστος μεταφοράς.

Στην Κύπρο παραλαμβάνεται μέσω των Κυπριακών Ταχυδρομείων, η παράδοση πραγματοποιείται εντός 7-9 ημερών.

Το κόστος είναι 11€ ανά φάκελο και αφορά σε 1 τεμάχιο προϊόντος. Για κάθε επιπλέον τεμάχιο προϊόντος που προσθέτετε στο καλάθι αγορών σας, θα προστίθεται κόστος αποστολής 2€ ανά τεμάχιο.

H πληρωμή γίνεται μέσω Paypal ή τραπεζικής κάρτας.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ PAYPAL;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ασφαλή πλατφόρμα του Paypal για να πληρώσετε για τις αγορές σας. Αφού έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής PayPal και συνεχίσετε, θα μεταβείτε στη σελίδα ασφαλείας στο PayPal. Εφόσον έχετε Paypal λογαριασμό, εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία το username και password με τα οποία έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία.

Η συναλλαγή σας είναι απόλυτα ασφαλής με αυτό τον τρόπο, καθώς το PayPal χρησιμοποιεί αυστηρά πρωτόκολλα κρυπτογράφησης. Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση για την πληρωμή μέσω κάρτας ή PayPal .

Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με PayPal και θελήσετε να παραλάβετε από το κατάστημα, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας και την επιβεβαίωση πληρωμής μέσω PayPal .

ME ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ COURIER ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ;

1. Παράδοση στον χώρο σας με courier. Η εταιρεία Courier με την οποία συνεργαζόμαστε είναι η Courier Center για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα.  Τα σημεία εξυπηρέτησης μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ. Σε περιοχές της επαρχίας και νησιά, οι παραδόσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία και με τα EΛΤΑ Courier.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ / ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;

Αν θέλετε να πληρώσετε μέσω τραπεζικής / πιστωτικής κάρτας / χρεωστικής κάρτας / προπληρωμένης κάρτας, θα πρέπει να επιλέξετε την επιλογή “Πληρωμη μέσω ALPHA BANK” ή την επιλογή “Paypal” κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας και στο βήμα “Τρόπος πληρωμής”.

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα οδηγηθείτε στο ασφαλές σύστημα συναλλαγών της ALPHA BANK ή του PayPal αντίστοιχα.

Εάν επιλέξετε πληρωμή με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη) μέσω συστήματος PayPal, στο link όπου θα οδηγηθείτε, επιλέξετε την δεύτερη επιλογή στο κάτω μέρος (Pay with debit card ή Don’t have a Paypal account). Στη συνέχεια συμπληρώστε τα στοιχεία της κάρτας σας και ολοκληρώστε την πληρωμή σας.

Η συναλλαγή σας είναι απόλυτα ασφαλής με αυτό τον τρόπο, καθώς η ALPHA BANK και το PayPal χρησιμοποιούν αυστηρά πρωτόκολλα κρυπτογράφησης.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση για την πληρωμή μέσω ALPHA BANK ή Paypal.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CLEVER POINT;

Το Clever Point είναι το ανερχόμενο και πρωτοποριακό δίκτυο καταστημάτων, από τα οποία μπορείτε να παραλάβετε τις παραγγελίες σας. Είναι καταστήματα που είναι ανοιχτά κάθε ημέρα και κάποια όλο το εικοσιτετράωρο.

Αυτή τη στιγμή καλύπτουν μόνο την περιοχή των Αθηνών, πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε το σημείο που σας εξυπηρετεί.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ;

Εφόσον επιλέξετε την μέθοδο αντικαταβολής, θα πρέπει να καταβάλλετε το συνολικό ποσό για το οποίο ενημερώνεστε κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας, στον εκπρόσωπο της εταιρείας courier.

Σημειώστε πως ο εκπρόσωπος της courier δεν είναι αρμόδιος να σας ενημερώσει για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με το προϊόν ή το κόστος και για όποια απορία θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί μας.

Η παράδοση θα γίνει στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει για παράδοση. Αν δεν βρίσκεστε στο χώρο κατά την ώρα παράδοσης, η εταιρεία courier θα σας αφήσει ειδοποιητήριο ώστε να παραλάβετε από το πλησιέστερο υποκατάστημα.

ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τον χώρο μας Δευτέρα – Παρασκευή 09.00 – 5.00μμ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας στο 215 550 6374.

Για να μπορέσετε να παραλάβετε από εμάς θα πρέπει να έχετε επιλέξει την επιλογή ”Παραλαβή από itrend” κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Η διεύθυνσή μας είναι Ακροπόλεως 28, Περιστέρι. Εύκολη πρόσβαση σε 5 λεπτά από τον σταθμό μετρό Περιστέρι.

ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι η επόμενη εργάσιμη όταν πρόκειται για τις μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για τα νησιά ο χρόνος κυμαίνεται από 1-3 εργάσιμες στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα. Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη, ο χρόνος μπορεί να είναι μέχρι 5 εργάσιμες, αυτό όμως αποτελεί μικρό μέρος των αποστολών.

Σε περίπτωση που δείτε την παραγγελία σας να καθυστερεί μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα, εκτός αν υπάρξει ειδική συνεννόηση (παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας).

Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να απαιτούν περισσότερο χρόνο για την παράδοσή τους και σε αυτή την περίπτωση θα αναφέρεται ο αντίστοιχος χρόνος παράδοσης στην σελίδα τους.

ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΩ ΣΕ ΤΙ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτόματα επιβεβαιωτικό email στην διεύθυνση που δηλώσατε στην φόρμα παραγγελίας.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τέτοιο email, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο “Spam” ή “Ανεπιθύμητα” στο ενδεχόμενο που η υπηρεσία που χρησιμοποιείτε το αρχειοθέτησε εκεί.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει email επιβεβαίωσης πως η παραγγελία σας έχει σταλεί email και μήνυμα στο κινητό σας που θα σας ενημερώνει για την κατάσταση της παραγελίας σας. Μαζί θα λάβετε σύνδεσμο από όπου θα μπορείτε να παρακολουθείτε το πού βρίσκεται η παραγγελία σας και να δείτε τα τηλέφωνα της εταιρείας κούριερ.

Αν έχετε κάνει κάποια παραγγελία μπορείτε να δείτε την πορεία της πατώντας και στο Αναζήτηση Παραγγελίας.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;

Απόλυτα! Το itrend.gr είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό πρωτόκολλο κρυπτογράφησης συναλλαγών SSL, ενώ συνεργαζόμαστε με εταίρους όπως το Paypal και το GoDaddy ώστε να είστε απόλυτα σίγουροι για τις συναλλαγές σας.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών «Alpha e-Commerce» της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πολιτική απορρήτου της εταιρείας μας στο: https://itrendmobile.gr/privacy-policy

ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ;

Τα προϊόντα που βλέπουμε πως γίνονται αγαπητά από εσάς, προσπαθούμε και φροντίζουμε να τα επαναπρομηθευόμαστε, εκτός και αν δεν είναι πια διαθέσιμα από τους κατασκευαστές τους. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή καλώντας στο 215 5506374 αναγράφοντας την περιγραφή, το SKU ή αποστέλλοντας το link του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και θα σας ενημερώσουμε για το πότε θα είναι και πάλι διαθέσιμο.

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ;

Τα προϊόντα μας προτείνονται από τους κατασκευαστές τους για τις αντίστοιχες συσκευές που αναγράφονται ως συμβατές στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Είμαστε και εμείς users των προϊόντων συνεπώς είμαστε και οι πρώτοι που δοκιμάζουμε στα δικά μας smartphone τα προϊόντα που διαθέτουμε. Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν λειτουργεί σωστά με την συσκευή σας παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να το καταγράψουμε.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Στο itrend.gr επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τους προμηθευτές μας και αξιολογούμε αυστηρά την ποιότητα των προϊόντων που διαθέτουμε.

Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, έχει κάποια φθορά ή δεν λειτουργεί σωστά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας το συντομότερο για να το αντιμετωπίσουμε. Τα περισσότερα προϊόντα μας συνοδεύονται από σχετική εγγύηση, τη διάρκεια της οποίας μπορείτε να δείτε στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Αποδεικτικό της ημερομηνίας μέχρι την οποία ισχύει η εγγύηση του προϊόντος σας αποτελεί η ημερομηνία έκδοσης της απόδειξής σας, την οποία και θα πρέπει να διατηρήσετε.

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας και εφόσον διαπιστωθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό ή προκλήθηκε αδικαιολόγητη φθορά του χωρίς την υπαιτιότητα του αγοραστή (προϊόν εντός περιόδου εγγύησης), θα συμφωνήσουμε μαζί σας ως προς τη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος ως εξής:

1. Επιστροφή χρημάτων
2. Αντικατάσταση με ίδιο προϊόν εφόσον το επιθυμείτε (δεδομένου ότι υπάρχει διαθεσιμότητα)
3. Αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης αξίας ή με άλλο προϊόν μεγαλύτερης αξίας και συμπλήρωση της διαφοράς (εάν αυτό που επιλέξετε έχει υψηλότερη τιμή)

Η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος γίνεται με δικά μας έξοδα, αρκεί να μας ενημερώσετε ώστε να στείλουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε για να το παραλάβει. Αν θέλετε αντικατάσταση με άλλο, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (κατόπιν δικής μας εντολής) θα σας παραδώσει το νέο δέμα στο χώρο σας και εσείς την ίδια στιγμή θα επιστρέψετε το αρχικό προϊόν, μαζί με την απόδειξη αγοράς του, εντός φακέλου με τη σήμανση: Προς itrend.gr.

Παρακαλούμε αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη συμβατότητα των προϊόντων μας με τη συσκευή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας υποβολής ερωτήματος που υπάρχει σε κάθε προϊόν, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά.

Για την πραγματοποίηση αλλαγής με ίδιο ή άλλο προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά μαζί μας. Θα σας ζητηθεί να τοποθετήσετε το προϊόν σε κατάλληλη συσκευασία, όπως σας στάλθηκε, καθώς και τα έξοδα επιστροφής προς την εταιρεία μας, τα οποία είναι 4€. Στη συνέχεια κατόπιν της επικοινωνίας μας θα σταλεί κούριερ να παραλάβει τον φάκελο και να σας παραδώσει την ίδια στιγμή νέο φάκελο με το προϊόν που επιλέξατε. Η αξία του προϊόντος με το οποίο θα γίνει η αλλαγή θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίση με της αρχικής αγοράς.

Στη σπάνια περίπτωση που λάβατε προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (βάση του επιβεβαιωτικού email της παραγγελίας σας), δεν επιβαρύνεστε με κανένα έξοδο και δρομολογούμε άμεσα την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό.

Στην περίπτωση που αγοράσατε ένα προϊόν (μη ελαττωματικό) και θέλετε να το επιστρέψετε, μπορείτε να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής (ευρωπαϊκή οδηγία). Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (είτε μας κάνετε αποστολή με δικά σας έξοδα πληρωμένα σε εταιρεία κούριερ, είτε κατόπιν συνεννόησης στέλνουμε εμείς κούριερ με κόστος 4€, το οποίο αφαιρείται από το προς πίστωση ποσό).  Στη συνέχεια, θα σας επιστραφεί το πλήρες ποσό που καταβάλατε κατά την αγορά του προϊόντος, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Εάν πληρώσατε μέσω PayPal τότε η πίστωση του ποσού θα γίνει στον λογαριασμό σας στο PayPal από όπου πληρώσατε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας.